Servicenummers naast service ook een verdienmodel!
Wilt u potentiële klanten aanmoedigen om telefonisch contact met u op te nemen? En wilt u inkomend telefoonverkeer efficiënter opvangen? Een Servicenummer biedt dan uitkomst! VTM levert samen met KPN de totaaloplossing, variërend van één telefoonlijn tot en met een compleet call center.
0800-servicenummer
Gratis voor de beller.
0900-servicenummer
U bepaalt wat het informatietarief voor de beller is. Dit varieert van € 0,00 tot en met € 0,90 per minuut of van € 0,075 tot en met € 1,40 per gesprek.
Internationaal, betaald en gratis
Voor bellers vanuit het buitenland bepaalt u of klanten gratis of betaald naar uw nummer kunnen bellen.
Naamnummers (bijvoorbeeld 0800-belmij)
Een naamnummer is een servicenummer waarin u bijvoorbeeld uw bedrijfs- of productnaam kunt verwerken. De mogelijkheden en tarieven zijn hetzelfde als die van een gewoon servicenummer.
Betaald of gratis?
Wilt u (potentiële) klanten extra stimuleren u te bellen, dan zorgt een gratis 0800-nummer of laag getarifeerd 0900-nummer voor een zo laag mogelijke drempel.
Om bewust belgedrag te stimuleren, ligt een hoger getarifeerd 0900-nummer meer voor de hand. Uw klanten zullen u dan vooral bellen voor meer complexe vragen en voor andere zaken bijvoorbeeld eerst uw website raadplegen.
We geven u graag een advies op maat over het voor uw organisatie meest geschikte beltarief.
Voordelen
- 0900 als verdienmodel
- Eenduidige en laagdrempelige toegang tot uw organisatie
- Professioneel imago en nationale uitstraling
- (Be)sturing van telefonische response
- Stimulering van response
- Efficiëntievergroting van responseopvang
- Efficiënte opvang van telefoonverkeer zonder structurele investeringen
- Betere telefonische bereikbaarheid
- Gratis gebruik Servicenummer-beeldmerken in uw communicatie
- Effectief marketinginstrument
- Inzetbaar voor telefoon, fax en datacommunicatie
- Gespecialiseerd Customer Care Center
Lees hier vier korte cases betreffende de inzet van servicenummers
Wilt u de allerbeste klantbeleving, consequent doorgevoerd in álle contacten met u klanten, via alle communicatiekanalen? Kies dan voor Cloud Contact Center in combinatie met een servicenummer.
Wilt u meer informatie over servicenummers?
Neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen u graag!
Neem contact op met onze Business Servicedesk; 0174 52 73 20 of info@vtmgroep.nl