Op afstand inloggen op een Callcenter, zo doe je dat

Heeft uw telefooncentrale een callcenter waarbij gebruikers een VaMo of Anywhere koppeling hebben? Dan kunt u op afstand in de centrale inloggen. Volg onderstaande stappen om op afstand via de Mijn Gesprek app in te loggen.

  1. Log in op de Mijn Gesprek app
  2. Ga naar instellingen (1.)
  3. Kies bij CallCenter “Agent Status” (2.)
  4. Kies het gewenste status (3.)


CallCenter MijnGesprek

 

Callcenter Supervisor

Ben je Supervisor in het Callcenter? Dan kun je dat ook via de webapp voor de gebruiker doen.

  1. Log in op de webapp, https://webapps.kpneen.nl/callcenter/
  2. Ga naar Agenten (1.)
  3. Kies de gewenste gebruiker en klik op Stat (2.)
  4. Kies de gewenste status.


Callcenter Supervisor

 

Wij helpen u graag

Mocht je er toch niet uitkomen dan kun je natuurlijk contact opnemen. Wij helpen graag! Dat kan via 0174 75 26 90.

Terug naar overzicht

CallCenter MijnGesprek

Deel via:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.