Nieuwe manier van factureren KPN ÉÉN
Per d.d. 1 mei 2017 hanteren wij een nieuwe manier van factureren van uw KPN ÉÉN diensten. Graag leggen wij hier aan u uit wat precies verandert.
Voorheen ontving u elke maand 2 facturen, één van VTM en één van KPN. Inmiddels hebben wij deze manier van factureren aangepast, wat het voor u eenvoudiger en overzichtelijker maakt.
U ontvangt voortaan elke maand nog 1 factuur voor de afgenomen KPN ÉÉN diensten. Deze factuur ontvangt u van VTM en u betaalt maandelijks uw factuur aan de VTM Groep.
Oude situatie
Twee facturen, één van KPN en een incassofactuur van VTM.
Nieuwe situatie - 1 dienst, 1 factuur
U ontvangt voortaan elke maand nog 1 factuur voor de afgenomen KPN ÉÉN diensten. Deze incassofactuur ontvangt u van VTM en u betaalt maandelijks uw factuur aan de VTM Groep.
VTM incasseert de afgenomen KPN ÉÉN diensten namens leverancier KPN.
U ontvangt dus nog maar 1 factuur voor de dienst(en) die u afneemt. Makkelijker en overzichtelijker.
U hoeft verder niets te doen. U ontvangt vanzelf de nieuwe factuuropzet.
Betaling vindt plaats op basis van automatische incasso.
Specificatie van uw factuur vindt u in uw KPN ÉÉN account via https://secure.calvi.nl/kpn_een
Uw KPN ÉÉN factuur
Hebt u een vraag over een onderdeel van uw factuur voor KPN ÉÉN? Bekijk de voorbeeldfactuur en vind het antwoord op uw vraag.
Vragen
Indien u hierover vragen heeft, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
Dat kan via de Debiteurenadministratie via 0174 52 73 20 of via debiteuren@vtmgroep.nl
Zie ook:
- KPN ÉÉN; Dé totaaloplossing voor uw bedrijfscommunicatie
- De modules van KPN ÉÉN
- Portalinformatie KPN ÉÉN
Bellen in de Cloud
Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. Lees alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van bellen in de Cloud in onze whitepaper.