Nieuwe manier van factureren KPN ÉÉN


Per d.d. 1 mei 2017 hanteren wij een nieuwe manier van factureren van uw KPN ÉÉN diensten. Graag leggen wij hier aan u uit wat precies verandert.

Voorheen ontving u elke maand 2 facturen, één van VTM en één van KPN. Inmiddels hebben wij deze manier van factureren aangepast, wat het voor u eenvoudiger en overzichtelijker maakt.

U ontvangt voortaan elke maand nog 1 factuur voor de afgenomen KPN ÉÉN diensten. Deze factuur ontvangt u van VTM en u betaalt maandelijks uw factuur aan de VTM Groep.


Oude situatie

Twee facturen, één van KPN en een incassofactuur van VTM.

KPN factuur KPN ÉÉN


Oude opzet VTM incasso KPN ÉÉN

 

Nieuwe situatie - 1 dienst, 1 factuur

U ontvangt voortaan elke maand nog 1 factuur voor de afgenomen KPN ÉÉN diensten. Deze incassofactuur ontvangt u van VTM en u betaalt maandelijks uw factuur aan de VTM Groep.


1 dienst, 1 factuur

 

VTM incasseert de afgenomen KPN ÉÉN diensten namens leverancier KPN.
U ontvangt dus nog maar 1 factuur voor de dienst(en) die u afneemt. Makkelijker en overzichtelijker.

U hoeft verder niets te doen. U ontvangt vanzelf de nieuwe factuuropzet.
Betaling vindt plaats op basis van automatische incasso.

Specificatie van uw factuur vindt u in uw KPN ÉÉN account via https://secure.calvi.nl/kpn_een

Uw KPN ÉÉN factuur

Hebt u een vraag over een onderdeel van uw factuur voor KPN ÉÉN? Bekijk de voorbeeldfactuur en vind het antwoord op uw vraag.

> Uw KPN ÉÉN factuur


Vragen

Indien u hierover vragen heeft, dan kunt u natuurlijk contact met ons opnemen. Wij helpen u graag.
Dat kan via de Debiteurenadministratie via 0174 52 73 20 of via debiteuren@vtmgroep.nl

 

Terug naar overzicht

kpn een partner

Deel dit artikel via:

Zie ook:


Bellen in de Cloud

Met bellen in de Cloud kiest u voor telefonie op maat. Lees alles over het gemak, de voordelen en de flexibiliteit van bellen in de Cloud in onze whitepaper.

Bekijk whitepaper