Mijn VTM; jouw VTM Klantportaal

Mijn VTM is jouw eigen online VTM Klantportal. Met Mijn VTM regel je eenvoudig, 7 dagen per week, 24 uur per dag, jouw zaken met de VTM Groep. Waar en wanneer je wilt en wel zo makkelijk!

De VTM Klantportal is beveiligd en online toegankelijk.

De klantportal is bereikbaar via portal.vtmgroep.nl


Voor wie?

Voor alle klanten van de VTM Groep.

Voor wat?

Ticketregistratie en klantcommunicatie.


Mijn VTM; uw VTM klantportal


Eén plek voor alles

Met Mijn VTM regel je op één plek al jouw zaken met VTM. Je kunt producten bestellen, lopende orders en facturen inzien, bedrijfsgegevens wijzigen en contactpersonen toevoegen en/of verwijderen. De informatie in jouw klantportaal is realtime en dus altijd up-to-date.

In Mijn VTM krijg je direct inzicht in de actuele status van;

  • Facturen
  • Bedrijfsgegevens
  • Storingen
  • Serviceverzoeken
  • Ticketstatus

Ook kan via de klantportal documentatie geraadpleegd worden, zoals handleidingen en dienstbeschrijvingen.

Registreer uw Mijn VTM

Ben je als beheerder bekend bij VTM?
Dan kun je jouw wachtwoord opvragen via portal.vtmgroep.nl.

Ben je (nog) niet als beheerder geregistreerd?
Dan kun je jouw contactgegevens per mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, zodat wij je kunnen registreren.

Tickets

Tickets voor serviceverzoeken, technische ondersteuning of storingen kun je telefonisch doorgeven of indienen via de klantportal. Alle tickets en verzoeken worden afgehandeld via de klantportal.

Wanneer je via de portal een ticket instuurt ontvang je een e-mail met een update wanneer er nieuwe informatie aan jouw ticket is toegevoegd, wij meer informatie nodig hebben of wanneer jouw verzoek is afgehandeld. In deze mailberichten staat geen inhoudelijk informatie betreffende jouw ticket en wordt alleen het onderwerp en dossiernummer vermeld. Online kun je de betreffende update inhoudelijk raadplegen.

Tickets worden centraal gearchiveerd en behandeld. Je ontvangt een ticket nummer, gekoppeld aan jouw ticket. Gebruik dit referentienummer altijd in de communicatie over het ticket.

Klantportal

De VTM klantportal is bedoeld om beheerders en gebruikers maximaal te ondersteunen en overzicht te bieden. Per organisatie kunnen beheerders geregistreerd worden, maar ook verschillende medewerkers kunnen voorzien worden van toegang.

Functionaliteiten voor gebruikers (medewerkers bij klanten):

  • Product en dienst beschrijvingen raadplegen;
  • Handleidingen raadplegen;
  • Gedeelde documenten raadplegen;
  • Tickets indienen en status eigen tickets raadplegen.

Extra functionaliteiten voor "service desk medewerkers":

  • Tickets van collega's raadplegen;

Extra functionaliteiten voor "beheerders":

  • Tickets van collega's raadplegen;
  • Facturen en openstaand saldo inzien;
  • Organisatiegegevens en gebruikers beheren.

Om te starten is het eenmalig aanmaken van de toegang noodzakelijk. Daarvoor ontvangen wij graag de contactgegevens van wie binnen jouw organisatie als beheerder van de VTM Klantportal gaat gelden. Deze informatie kun je per e-mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl

Ben je al klant bij de VTM Groep, maar maak je nog geen gebruik van een eigen klantportal, registreer dan vandaag nog jouw Mijn VTM.

 

Terug naar overzicht

MijnVTM klantportal

Deel dit artikel via: