KPN Zakelijk Mobiel - Voordeellandenbundel buiten EU

Sinds 1 juni 2017 kunnen klanten met een zakelijk mobiel abonnement van KPN bellen en internetten binnen de EU net zoals in Nederland. Per 1 november wordt internetten op de populairste bestemmingen buiten de EU ook voordeliger.

1. Wat is de Voordeellanden buiten EU bundel?

Deze bundel wordt geïntroduceerd op 1 november 2017 en maakt voordelig internetten op de populairste bestemmingen buiten de EU mogelijk. U ontvangt 250 MB voor € 25,-.

2. In welke landen kunt u straks internetten met de Voordeellanden buiten EU bundel?

A  -  Argentinië, Australië
B  -  Brazilië
C  -  Cambodja, Canada, Chili, China, Colombia, Costa Rica
D  -  Dominicaanse Republiek
E  -  El Salvador
F  -  Filipijnen
H  -  Honduras, Hong Kong
I  -  India, Indonesië, Israël
J  -  Jamaica, Japan
M  -  Maleisië, Mexico
N  -  Nederlandse Antillen, Nicaragua, Nieuw-Zeeland
O  -  Oekraïne
P  -  Panama, Peru, Puerto Rico
R  -  Rusland
S  -  Singapore, Sri Lanka, Suriname
T  -  Taiwan, Thailand, Turkije
U  -  Uruguay
V  -  Verenigde Arabische Emiraten, Verenigde Staten
Z  -  Zuid-Afrika, Zuid-Korea

3. Hoe kunt u de Voordeellandenbundel activeren?

U kunt deze activeren door contact op te nemen met u Business Partner. U gaat pas betalen vanaf het moment dat u daadwerkelijk in het buitenland gebruikmaakt van deze bundel. Wanneer u reeds gebruikmaakt van een Mobiel Internet Wereld bundel, wordt deze automatisch voor u aangezet, zodat u altijd tegen het voordeligste tarief kunt blijven internetten.

4. Wat gebeurt er als u zich buiten de voordeellanden bevind?

Dan kunt u de bundel Overige landen buiten EU gebruiken. U kunt deze activeren door contact op te nemen met u Business Partner. Wanneer u reeds gebruikmaakt van een Mobiel Internet Wereld bundel, wordt deze automatisch voor u aangezet, zodat u altijd tegen het voordeligste tarief kunt blijven internetten.

5. Wat moet u doen om uw internet in het buitenland te kunnen gebruiken?

Het enige wat u moet doen is uw ‘roaming’ aanzetten in het buitenland via de instellingen van uw mobiele telefoon.

6. In combinatie met welke abonnementen kunt u deze bundel afnemen?

De bundel kan worden afgenomen in combinatie met een Zakelijk Mobiel abonnement. Dat kan zowel een Zakelijke Mobiel 2013 als een Zakelijk Mobiel 2016 abonnement zijn. Deze bundel is ook te gebruiken met de mobiele abonnementen binnen KPN EEN.

7. Per wanneer geldt de bundel?

De bundel gaat in zodra u gebruik maakt van mobiel internet in een van de landen waarin de bundel geldt. Een bundel is dan te gebruiken tot het einde van de kalendermaand. Wanneer u reist tijdens twee kalendermaanden, gaat er per de 1e van de nieuwe maand een nieuwe bundel in. Ook als de oude nog niet volledig was verbruikt. Die komt dan te vervallen.

8. Heeft u een bel- of datalimiet in het buitenland?

Wanneer u meer dan € 50,- verbruikt in het buitenland, ontvangt u ter bescherming een SMS. Wanneer u door wilt gaan met roamen SMS’t u ‘ja’ naar 1330. Er wordt op dat moment een nieuwe bundel geactiveerd.

9. Krijgt u een waarschuwing als de bundel bijna op is?

U ontvangt wanneer u 80% en 100% hebt verbruikt een SMS. Als u na het gebruiken van de bundel gebruik blijft maken van mobiel internet dan wordt er automatisch een nieuwe bundel geactiveerd. Wanneer de roamingkosten in een kalendermaand meer dan 50 euro bedragen, moet u via SMS opnieuw aangeven dat u wilt blijven roamen. Dat kan door ‘JA’ te sms-en naar 1330. Dit om te voorkomen dat u onverwacht hoge roamingkosten maakt.

10. Hoe kunt u de bundels weer uitzetten?

Dat kunt u doen door contact op te nemen met uw Business Partner.

 

 

Terug naar overzicht

Deel via:

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.