KPN ÉÉN - Gebruikersinformatie voor uw KPN ÉÉN toestel
Hartelijk welkom als gebruiker van KPN ÉÉN! Om nog efficiënter te werken en uw bereikbaarheid te optimaliseren, ontvangt u hierbij een aantal handige tips. Op deze manier kunt u de functionaliteiten van KPN ÉÉN optimaal benutten.
Snel van start |
|
Voicemail |
Stel op de eerste dag uw voicemail in, kies daar voor 1233 en bepaal bijvoorbeeld of u een andere voicemail wilt bij ‘in gesprek’ dan bij ‘geen antwoord’. |
Zapper |
Pas uw bereikbaarheidsinstellingen aan door de Zapper app op uw mobiele telefoon te installeren. De app is beschikbaar in de appstore van Apple of de Playstore van Google (Android). U kunt meteen op de telefoon uw bereikbaarheid instellen en aanpassen. |
VAMO* |
Via dezelfde Zapper app kunt u uw mobiele nummer integreren met uw vaste telefoon. Daarmee werkt u met één nummer. Ook kunnen uw collega’s altijd en direct zien of u bereikbaar bent en werkt u met één voicemail. |
Snelkiesnummers |
Op de achterzijde vindt u een overzicht van snelkiesnummers die u in staat stellen optimaal van uw vaste telefoon gebruik te maken. |
Beheer van instellingen |
|
Wachtwoord beheer |
Wilt u uw wachtwoord van uw Zapper wijzigen, dan kan de beheerder van uw organisatie hier direct in voorzien. De beheerder heeft toegang tot de beheeromgeving van KPN ÉÉN en daar zijn onder meer wachtwoorden van gebruikers te wijzigen. |
Hunt Group* |
Wilt u met uw mobiele nummer onderdeel uitmaken van een groep, dan is dit gemakkelijk via de beheerder van uw organisatie te regelen. Daar kan uw beheerder ook een welkomstboodschap instellen voor de groep en voicemailberichten laten doorsturen naar een e-mailadres. |
* Alleen van toepassing indien u de VastMobiel Integratie of de optie Hunt Group besteld heeft.