KPN ÉÉN factuur specificatie in de VTM klantportal
Je kunt de KPN ÉÉN factuur specificatie terugzien in de VTM klantportal. Dave Scholtes van de VTM Business ServiceDesk, legt in deze video uit hoe je via de VTM klantportal eenvoudig de factuur specificatie kunt inzien.
- Ga naar www.vtmgroep.nl en klik rechtsboven op ‘Klantportaal’
- Vervolgens log je in via portal.vtmgroep.nl
Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer je nog niet als beheerder bekend bent bij VTM dan kun je een mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.
- Wanneer je bent ingelogd klik je rechts op het tabblad ‘Facturen’.
- Vervolgens zie je links een rijtje met factuur categorieën staan. Klik onderaan op KPN EEN facturen.
- Je krijgt dan rechts alle KPN EEN facturen te zien. Kies de factuur waarvan je meer wilt zien.
- Dubbelklik op de factuur om deze te openen.
- In de PDF kun je de specificatie van de factuur terugzien.
- De PDF als bijlage kun je vrij opslaan voor eigen administratie.
- Specifiek vragen over deze factuur, klik dan op de button met vraagteken en plusje boven ‘Vraag over deze factuur? Stel hem hier!’
Jouw vraag, met de factuur als bijlage, komt dan direct bij de juiste persoon van de Business Servicedesk terecht, zodat jouw vraag eenvoudig en snel kan worden beantwoord.
Alle tickets, vragen en verzoeken worden afgehandeld via de VTM klantportal. Dat is snel, eenvoudig en overzichtelijk. Wanneer je via de klantportal een ticket/vraag indient ontvang je per mail hierover een update zodra nieuwe informatie aan het ticket is toegevoegd. Op deze manier houden wij jou actief op de hoogte van de voortgang van het ticket.
Vragen
Mocht je vragen hebben over de VTM klantportal of over jouw KPN ÉÉN factuur, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.