IoT ticket indienen via de VTM klantportal
Via de VTM klantportal regel je eenvoudig al jouw zaken met de VTM Groep. John de Groot, IoT specialist van VTM legt in deze video uit hoe je via de VTM klantportal eenvoudig een IoT/M2M ticket kunt indienen.
Direct bij de juiste persoon
Door bij het indienen van het ticket de juiste ticketcategorie te selecteren komt het ticket direct binnen bij de juiste persoon. Zodoende kan jouw vraag of verzoek sneller en beter worden afgehandeld.
Ben je als beheerder bekend bij VTM, dan kun je jouw inloggegevens opvragen via de portal.
- Vervolgens log je in via portal.vtmgroep.nl
Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer je nog niet als beheerder bekend bent bij VTM dan kun je een mail sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.
- Wanneer je bent ingelogd zie je links in het scherm de opties om verschillende soorten tickets in te dienen. Kies het juiste portfolio waarop jouw vraag betrekking heeft; Telefonie, ICT, Internet of M2M.
- Vervolgens kun je jouw ticket beschrijven, onderwerp en toelichting, en eventueel een bestand toevoegen.
- Kies daarna de juiste ticketcategorie, zodat jouw ticket direct bij de juiste persoon of afdeling binnen komt.
- Klik tot slot op ‘Aanmaken’ en het ticket is aangemaakt.
Alle tickets en verzoeken worden afgehandeld via de VTM klantportal. Dat is snel, eenvoudig en overzichtelijk. Wanneer je via de klantportal een ticket indient ontvang je per mail een update zodra nieuwe informatie aan het ticket is toegevoegd. Op deze manier houden wij jou actief op de hoogte van de voortgang van het ticket.
Vragen
Mocht je vragen hebben over de VTM klantportal of over het indienen van een ticket, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.