Gespreksdetails en verbruiksspecificaties inzien in KPN ÉÉN beheerportal

In de KPN beheerportal kun je eenvoudig gespreksdetails en verbruiksspecificaties inzien. Jennifer Buurmans van de VTM Business Servicedesk, legt in deze video uit hoe je dat doet.


KPN Beheerportal

In de KPN Beheerportal kun je KPN EEN telefoniezaken inzien en regelen. In deze portal zie je bijvoorbeeld het verbruik van de mobiele KPN EEN profielen binnen jouw organisatie, kun je verbruik waarschuwingen instellen en diverse telefooncentrale functionaliteiten inrichten.

Ook kun je eenvoudig gespreksdetails en verbruiksspecificaties inzien.


Gespreksdetails inzien

  • Ga naar vtmgroep.nl
  • Zoek hier op KPN beheerportal en ga naar de pagina Portalinformatie KPN
  • Klik op inloggen MijnKPN beheer
  • Inloggen kan via https://beheer.kpneen.nl/ met jouw gebruikersnaam en wachtwoord.
    Hier kun je eventueel ook jouw inloggegevens opvragen. Wanneer inloggen niet lukt kun je contact opnemen met VTM via servicedesk@vtmgroep.nl, of bellen naar 0174 527 320.

  • Wanneer je bent ingelogd klik je op Mobiel, om naar het mobiel overzicht van jouw organisatie te gaan.
  • In dat overzicht zie je het verbruik en de eventuele kosten, welke buiten de bundel gemaakt zijn.
  • Voor gespreksdetails klik je op Gespreksdetails.
  • Kies de factuurperiode en klik vervolgens op 'Details'.
  • Klik dan achter Zoek op pijltje naar beneden en bij 'Nummer zender' voer je het telefoonnummer in waarvan je meer wilt weten.
  • Klik vervolgens op 'Zoek'.
    Je ziet dan gespreksdetails, dataverbruik, belverkeer en of dit binnen of buiten de EU is geweest.


Vragen

Mocht je vragen hebben over MijnKPN Beheer, neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen jou graag! Dat kan via 0174 527 320 of info@vtmgroep.nl.

 

Terug naar overzicht

Volgende

Tip van Jennifer Buurmans ticket indienen VTM klantportal thumb klein
Ticket indienen via de VTM klantportal