Documenten en sites organiseren in Microsoft 365

Een van de meest voorkomende problemen binnen Microsoft 365 is het ordenen van OneDrive for Business en SharePoint documenten en sites. Hier volgen enkele manieren waarop u documenten en sites kunt ordenen in OneDrive for Business.

Documentbibliotheek in SharePoint

Maak een documentbibliotheek in SharePoint om bestanden veilig te bewaren waar u en uw collega's ze gemakkelijk kunnen vinden, samenwerken en ze op elk gewenst moment openen vanaf elk apparaat. Teamsites van SharePoint bevatten standaard een documentbibliotheek, maar u kunt altijd extra documentbibliotheken en andere bibliotheken toevoegen aan een site. Zie Wat is een documentbibliotheek? voor meer informatie over documentbibliotheken.

Werken met een documentbibliotheek

Nadat u een bibliotheek hebt gemaakt, kunt u meer informatie vinden over:

Microsoft richtlijnen

Bij de inrichting/in gebruikname van een Sharepoint documentbibliotheek is het essentieel om de richtlijnen van Microsoft aan te houden om zodoende een goede performance en gebruikerservaring te creëeren. De volledige en actuele limieten, details en informatie is te vinden op de volgende Microsoft DOCS pagina: Sharepoint Limits .

Houd hierbij niet alleen rekening met de individuele bibliotheek maar ook met de gebruikers welke hier toegang tot mogen hebben. Zo kan een individuele gebruiker welke gebruikt maakt van de OneDrive Sync niet meer dan 300.000 files tot zijn beschikking hebben over de verschillende bibliotheken welke de gebruiker synchroniseert, bij voorkeur minder.

Terug naar overzicht

Deel via: