Cloud Contact Center, goed bereikbaar voor al uw klanten!

Een prettig, persoonlijk en vlot lopend contact, via het kanaal dat uw klant zélf verkiest: voor steeds meer klanten is het de reden om voor een organisatie te kiezen. Meer nog dan met producten of diensten, is klantbeleving nu de manier om u te onderscheiden. Samen met KPN levert VTM met het Cloud Contact Center de expertise en de techniek die u in staat stelt uw klanten optimaal te bedienen. Zonder eenmalige grote investeringen én eenvoudig te combineren met uw bestaande software of telefooncentrale.

Klantcontact en merkbeleving

De allerbeste klantbeleving, consequent doorgevoerd in álle contacten met uw klanten, via alle communicatiekanalen, is voor organisaties steeds belangrijker. Want loyaliteit van klanten is tegenwoordig vluchtig: ze zijn beter geïnformeerd, veeleisender en hebben hoge verwachtingen.

Bevalt het contact ze niet? Dan zijn ze zo weg. Met een beetje pech deelt uw klant de – naar zijn of haar mening – slechte service ook nog even met een grote groep andere (potentiële) klanten via social media. Bedient u uw klanten via alle kanalen even goed – telefonie, sms, online, social media – én geeft u uw klanten de mogelijkheid het eigen kanaal te kiezen, dan verzekert u zich van tevreden klanten.

Onze oplossing

Met het Cloud Contact Center bieden wij u een compleet pakket aan contactcenterdiensten vanuit de cloud. Het maakt niet uit of u al een klantcontactoplossing hebt of niet: Cloud Contact Center kan in zijn geheel worden ingezet of in modules, ter aanvulling op uw bestaande oplossing. Met deze oplossing kiest u voor een flexibele en goed schaalbare oplossing voor ál uw klantcontacten.

Voordelen

  • Tevreden klanten, doordat ze via één portal – en dus op één manier – antwoord of reactie krijgen, ongeacht of ze via telefonie, sms, chat of mail binnenkomen.
  • Koppeling met uw bestaande backoffice – PBX, CRM-systeem of database – waardoor uw medewerker direct de hele klanthistorie en andere relevante informatie kan zien.
  • U ziet direct waar u de kwaliteit van de klantcontacten kunt verbeteren, dankzij slimme -real time of achteraf- monitoring- en rapportagetoepassingen.
  • Dankzij skill based routing – geautomatiseerd inkomende vragen doorverwijzen – wijst u aan bepaalde contacten eenvoudig specifieke medewerkers toe, waardoor u maximaal gebruikmaakt van de vaardigheden van uw mensen.
  • U neemt de dienst af via de Cloud en betaalt dus alleen voor daadwerkelijk gebruik, zónder eenmalige grote investeringen én eenvoudig te combineren met uw bestaande software of telefooncentrale.
  • Lagere operationele kosten én hogere arbeidsproductiviteit: medewerkers voeren klantcontacten centraal in één keer in en vragen ze in één keer op.

Wilt u (potentiële) klanten aanmoedigen om telefonisch contact op te nemen, of wilt u bewust belgedrag creëren. Dan kunt u uw Cloud Contact Center combineren met een 0800 - 0900 Servicenummer.


Meer weten over het Cloud Contact Center?

Neem dan zeker contact met ons op. Wij helpen u graag!

Neem contact op met onze Business Servicedesk;  0174 52 73 20  of  info@vtmgroep.nl

 

Terug naar overzicht

Cloud Contact Center

Deel dit artikel via: