FAQ Veelgestelde vragen over KPN ÉÉN

Waar kan ik terecht voor meer informatie over KPN ÉÉN?

Via het formulier op de pagina `Contact` kunt u een afspraak aanvragen of neem telefonisch contact met ons op via 0174 52 73 20.

Ik heb een telefooncentrale die nog niet is afgeschreven. In hoeverre is het dan zinvol om over te stappen naar KPN ÉÉN?

Uw accountmanager kan u hierbij adviseren. De tarieven van KPN ÉÉN zijn aantrekkelijk, in veel gevallen is het goedkoper om de oude centrale niet meer te gebruiken en over te gaan naar KPN ÉÉN. Bovendien biedt KPN ÉÉN veel meer functionaliteiten en wordt mobiele telefonie geïntegreerd in de telefooncentrale. De telefooncentrale functionaliteiten van KPN ÉÉN worden geleverd vanuit het betrouwbare netwerk van KPN. Doordat het platform steeds up-to-date wordt gehouden is het altijd verzekerd van de nieuwste functionaliteiten. U beschikt dus altijd over de meest recente telefooncentrale in de Cloud.

Kan ik ook alleen het profiel Onderweg (mobiel bellen) af nemen?

Ja, dat is mogelijk. U krijgt dan naast de mobiele functionaliteit ook de geavanceerde telefooncentralefunctionaliteiten voor uw mobiele profielen ter beschikking.

Is het aantrekkelijk om alleen het profiel Onderweg af te nemen onder KPN ÉÉN of kan ik beter kiezen voor Zakelijk Mobiel?

Indien u op korte tot middellange termijn over wilt gaan naar een hosted telefonie oplossing dan is KPN ÉÉN een slimme stap. Tegen dezelfde tarieven krijgt u namelijk ook de beschikking over geavanceerde telefooncentrale functionaliteiten uit de cloud.

Is 4G ook beschikbaar bij KPN ÉÉN?

Ja, u kunt zonder extra kosten gebruik maken van 4G. Dit is uiteraard alleen beschikbaar voor de gebruikers van de profielen Onderweg en Overal. Om 4G te kunnen gebruiken, dient u zich wel in een 4G-gebied te bevinden, een 4G mobiel telefoontoestel te hebben, en deze juist te hebben ingesteld.

Wij gebruiken KPN EEN Fax-to-Mail, op welk email adres wordt het faxbericht afgeleverd?

Tijdens de technische inventarisatie is in overleg het mailadres bepaalt waar faxberichten worden afgeleverd. Deze kunt u controleren in het online beheer systeem (Broadsoft). Selecteer: profile > users > faxmachine >Fax Messaging Voice management. Op deze plek kunt u het email adres zien en ook wijzigen.

Hoe activeer ik mijn business voicemail?

Voor KPN mobiele gebruikers is de Business VoiceMail beschikbaar. Met Business VoiceMail wordt een persoonlijke en professionele voicemailboodschap ingesproken. Bekijk hier de instructie voor het activeren van de Business VoiceMail KPN.

Hoe voeg ik 06-nummers toe in de receptiesoftware?

  1. Log in op de beheerdersportal met uw beheerders account en wachtwoord.
  2. Klik op Users
  3. Zoek de persoon op van welke u het 06 nummer in de receptie software wil terug kunnen vinden. Klik op zijn of haar naam.
  4. Klik op Profile
  5. Vul bij Mobile het 06 nummer in. (voorbeeld: 0612345678)
  6. Klik op Apply, daarna op OK

Herhaal de hierboven genoemde stappen bij alle gebruikers van wie u het 06 nummer terug wilt vinden in de receptie software.
Log vervolgens opnieuw in op uw receptie software. Naast de gebruikers onder het kopje mobiel staat nu het mobiele nummer dat u zojuist heeft toegevoegd.
Tevens staan de 06 nummers nu ook in de KPN Zapper app onder 'interne contacten'.

 

Terug naar de vorige pagina KPN ÉÉN

 

 

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap | Info
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg