KPN ÉÉN - Handige tips

Hieronder vindt u een overzicht van beschikbare tools en tips om zelf de instellingen van KPN ÉÉN te wijzigen.

Tools

  • De Zapper is een applicatie voor uw smartphone (te downloaden via Apple of Play Store) waarmee u het volgende kunt instellen: niet storen, doorschakelen, voicemail-instellingen, verkort kiezen, nummerweergave blokkeren en aan- en afmelden op een Call Center. U regelt met Zapper alleen zaken voor uw eigen toestel. Zapper kunt u alleen gebruiken in combinatie met een Onderweg Bundel of profiel Overal
  • Met de Telefooncentrale Beheer App (alleen beschikbaar voor iPad via Apple Store) kunt u de instellingen wijzigen voor alle gebruikers. Zo kunt u toestellen configureren, instellingen aanpassen, welkomstboodschap inspreken, tijdschema aanpassen en groepen beheren
  • Via het platform ws.kpneen.nl kunt u vanaf uw pc zowel het gebruikers- als het groepsniveau aanpassen

Handige tips

1. Resetten wachtwoord gebruiker

  • Log in op ws.kpneen.nl met uw beheeraccount (beheer@xxxxxx.kpneen.nl) en uw wachtwoord
  • Ga naar Users
  • Kies de betreffende user
  • Klik op Passwords
  • Selecteer Set web access password. Hiermee verandert u het wachtwoord voor beheer van uw telefooncentrale via ws.kpneen.nl, Zapper, KPN ÉÉN Softwareintegratie, Receptioniste Software en Call Center Software
  • −Type 2 maal het nieuwe wachtwoord in. Het wachtwoord moet bestaan uit minimaal 8 karakters waarvan 1 hoofdletter, 1 kleine letter, 1 cijfer en 1 leesteken
  • Selecteer Set portal password. Hiermee verandert u de toegangscode die u nodig hebt voor het aanpassen van een voicemailbericht via 1233
  • −Type 2 maal de nieuwe pincode in. Deze pincode bestaat uit 6 cijfers. Eenvoudige combinaties zoals 123456 of 112233 zijn niet mogelijk)
  • Bevestig met OK

2. Instellen van voicemail gebruiker

Optie 1: Bellen naar 1233 Na het invoeren van uw toegangscode (zie ‘Resetten wachtwoord gebruiker’) komt u uit in het keuzemenu. Kies optie 1 om naar voicemail te gaan. Vervolgens kunt u de gewenste optie selecteren en het voicemailbericht aanpassen.

Optie 2: Log in op ws.kpneen.nl met uw beheeraccount (beheer@xxxxxx.kpneen.nl) en uw wachtwoord

  • Ga naar Users
  • Kies de betreffende user
  • Klik op Messaging en ga vervolgens naar Greetings. Hierin is het mogelijk om zelf audiobestanden te uploaden en te activeren
  • Tip Gebruik de ‘Broadsoft Recorder’ App (te vinden in de Apple of Play Store) om zelf een voicemailbericht in te spreken en als audiobestand naar uw e-mailadres te laten sturen

3. Leden en routering van een Huntgroup wijzigen

  • Log in op ws.kpneen.nl met uw beheeraccount (beheer@xxxxxx.kpneen.nl) en uw wachtwoord
  • Ga naar Services
  • Ga naar Hunt Group
  • Selecteer de gewenste Hunt Group
  • Klik onderaan de pagina op Search om alle gebruikers weer te geven
  • Links staan de Available Users, rechts de Assigned Users
  • Kies voor Add of Remove om gebruikers toe te voegen of te verwijderen. Ook de routering kunt u via dit scherm aanpassen. Er zijn 5 opties: ‘Circular’ voor om de beurt, ‘Regular’ voor de eerst beschikbare persoon op de lijst, ‘Simultaneous’ zodat de oproep bij iedereen binnenkomt, ‘Uniform’ voor de persoon die het langst beschikbaar is of ‘Weighted Call Distribution’ op basis van vastgestelde percentages
  • Bevestig met OK

4. Wachtmuziek uploaden en instellen

  • Log in op ws.kpneen.nl met uw beheeraccount (beheer@xxxxxx.kpneen.nl) en uw wachtwoord
  • Ga naar Services
  • Ga naar Music/Video On Hold
  • Klik op Group
  • Hier kunt u kiezen wanneer de muziek in de wacht te horen is
  • Via Custom Music/Video File hebt u de mogelijkheid een eigen muziekbestand te uploaden
  • Klik op Bladeren om naar het muziekbestand te gaan. Alleen audiobestanden met een maximale lengte van 10 minuten met het formaat linear pc, 16 kHz, 16 bit mono en wav kunt u uploaden
  • Bevestig met OK

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg