Documentatie KPN ÉÉN / Telfort Hosted


Toestelspecificaties

Onderstaand treft u de specificaties aan van verschillende vaste toestellen welke ondersteund worden voor gebruik van een Hosted Telefonie oplossing.


Documentatie KPN ÉÉN

Onderstaand treft u gedetailleerde beschrijvingen aan van de dienst KPN ÉÉN.

Gebruikershandleidingen

Onderstaand treft u gebruikers handleidingen aan voor het gebruik van KPN ÉÉN. Heeft u ondersteuning nodig? Neem contact op met de Servicedesk van VTM. Wij helpen u graag!

Voorbeeld factuur

Onderstaand treft u een demo factuur van de KPN ÉÉN dienst aan.

Software Integratie

Onderstaand treft u de gebruikershandleiding voor de Outlook Software Integratie aan.


Terug naar KPN ÉÉN - dé totaaloplossing voor uw bedrijfscommunicatie

 

Documentatie Telfort Zakelijk Hosted Telefonie

Maakt u gebruik van Telfort Hosted Telefonie? Dan kunt u zelf uw telefooncentrale in de Cloud inrichten en beheren. Hoe dit werkt, kunt u lezen in de beheerhandleiding van Hosted Telefonie.

In de beheerhandleiding leest u hoe u gebruikers (medewerkers) toegang kunt geven tot de BelAssistent app. Met de BelAssistent app kunnen medewerkers zelf instellen hoe zij bereikbaar willen zijn. Bijvoorbeeld door een vast nummer door te schakelen naar een mobiele telefoon.

Gebruikershandleidingen

Onderstaand treft u gebruikershandleidingen aan voor het gebruik van Hosted Telefonie van Telfort Zakelijk. Heeft u ondersteuning nodig? Neem contact op met de Servicedesk van VTM. Wij helpen u graag!

Software Integratie

Onderstaand treft u de gebruikershandleiding voor de Outlook Software Integratie aan.


Terug naar Telfort Hosted Telefonie

 

 

© copyright 1988-2018 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap | Info
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg