Managed Service Desk

In een dynamische organisatie met steeds veranderende behoeften moet de ICT-onder-steuning de bedrijfsvoering volgen. Blijvende aansluiting op de actuele behoeften van de business is immers van cruciaal belang. De toenemende integratie van functionaliteit gecombineerd met de eveneens toegenomen mobiliteit vereist dat de ondersteuning de behoeften van de gebruiker, zowel functioneel als met de geboden wijze van communi-catie, flexibel volgt.

Met Managed Service Desk van VTM bent u verzekerd van een optimale ondersteuning van uw ICT-omgeving en gebruikers.

Met Managed Service Desk van VTM beschikt u over één centraal aanspreekpunt (Single Point of Contact) voor de ondersteuning van uw medewerkers op het complete ICT domein (werkplek, communicatie, server en netwerk infrastructuren).

Het streven is een zo hoog mogelijk oplossend vermogen te bieden, ofwel het in het eerste contact direct oplossen van het probleem van de gebruiker waardoor het rendement verbetert. De geboden service is in hoge mate aanpasbaar aan uw organisatiemodel en medewerkers.

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg