Bellen in de Cloud

Optimale bereikbaarheid gegarandeerd!

Of u nu twee medewerkers heeft of vijftig, u wilt altijd optimaal bereikbaar zijn en geen belangrijke gesprekken missen. Met Hosted Telefonie kiest u voor een toekomstvaste telefonie oplossing, waarmee optimale bereikbaarheid van uw organisatie is gegarandeerd. Betrouwbaar, flexibel en zonder onaangename financiële verrassingen.

Cloud-telefonie

Bij Hosted Telefonie, ook wel Cloud-telefonie of VoIP-telefonie genoemd, belt u via uw internetverbinding. VoIP telefonie staat voor Voice over IP: bellen via het internet. Heel simpel, u heeft een internetverbinding en gebruikt deze met VoIP ook voor uw telefonie.

U heeft geen vaste telefoonlijn meer nodig. Uw telefooncentrale bevindt zich in de Cloud, waardoor u niet hoeft te investeren in aanschaf en onderhoud van een eigen telefooncentrale op locatie. Tegelijk heeft u wel alle vrijheid om te werken waar en wanneer u wilt, want uw telefonie verhuist gewoon met u mee.

Het netwerk wordt 24/7 bewaakt en er is altijd een tweede netwerk stand-by. Zo bent u verzekerd van een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw organisatie.

ISDN stopt, Cloudbellen is het alternatief

Per 1 september 2019 zijn enkelvoudige en meervoudige ISDN1/2 en meervoudige PSTN netlijnen volledig uitgefaseerd. Lees meer hierover op KPN moderniseert vaste telefonie netwerk en stopt met ISDN1/2. Deze uitfasering levert nieuwe kansen op voor uw telefonie omgeving. Door het komen te vervallen van de traditionele netlijnen is de overstap op nieuwe technieken zoals bellen in de Cloud een vereiste. Stap daarom vandaag nog over!

Voordelen van Cloud-telefonie

  • Uw medewerkers zijn optimaal bereikbaar
  • Geen eigen telefooncentrale op locatie
  • Flexibel aan te passen aan de behoeften van uw organisatie
  • Grip op uw kosten voor telefonie

Telefonie op maat in de Cloud

Met Cloud-telefonie bent u volledig 'in control'. U richt zelf de telefonie in van uw bedrijf. Bepaal bijvoorbeeld zelf welke belroute bellers afleggen of schakel eenvoudig door wanneer u in bespreking bent. Zo krijgt uw klant altijd iemand aan de lijn en u mist nooit meer een belangrijk telefoontje.

De centrale kan eenvoudig worden aangepast naar de behoeften van uw organisatie. U kunt flexibel het aantal licenties op- en afschalen, waardoor u alleen betaalt voor wat u nodig heeft.

 

Hosted Telefonie; complete oplossingen voor het MKBOntbijtsessie KPN ÉÉN

KPN ÉÉN is zo´n oplossing voor hosted telefonie. Toekomstvast, flexibel en betrouwbaar. Woensdag 21 juni organiseren wij een ontbijtsessie, waarbij u alles te weten komt over KPN ÉÉN. U kunt meteen uw vragen stellen aan de specialisten en tegelijk geniet u van een smakelijk ontbijt.

Meer informatie en aanmelden ontbijtsessie KPN ÉÉN

 


Interesse in telefonie via de Cloud?

De mogelijkheden van deze toekomstvaste communicatie oplossing zijn eindeloos. Onze specialisten vertellen u er graag meer over. Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen vrijblijvend contact met u op.

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg