Op de hoogte blijven van storingen of onderhoud middels ons Statusdashboard

Via ons Statusdashboard is jouw organisatie altijd op de hoogte van gepland onderhoud en actuele stortingen gericht op jouw verbindingen en diensten.

We willen het jouw organisatie zelfs nog makkelijker maken. Door te abonneren op het Statusdashboard, krijgt jouw organisatie middels een e-mail, sms of Webhook een melding van gepland onderhoud of actuele storing. Hierdoor weet je direct waarom jouw verbinding niet werkt en hoef je niet eerst naar ons Status Dashboard te zoeken.

Abonneren op het Statusdashboard kan via jouw Afas omgeving door het Statusdashboard te openen. Zodra je terecht bent gekomen in het dashboard kun je rechtsboven klikken op inschrijven. Hier kan je aangeven welke meldingen je via welk communicatiemiddel wilt ontvangen.

Storingen

Het is ons doel om jouw organisatie te informeren over een storing, voordat je de storing zelf in de gaten hebt. In ons Statusdashboard kun je lezen om wat voor storing het gaat, wie hierbij allemaal betrokken zijn en een indicatie over de duur van de storing.  

Onderhoud

Zodra wij op de hoogte worden gebracht van onderhoud op één van onze verbindingen wordt dit in het Statusdashboard aangegeven. In ons Statusdashboard kun je lezen om welk onderhoud het gaat, wanneer dit onderhoud gepland staat, wanneer het onderhoud eindigt, wat de verbeteringen zullen zijn, acties de jouw organisatie zelf moet uitvoeren en de mogelijke impact van het onderhoud.

Altijd direct op de hoogte van storingen of onderhoud voor jouw organisatie? Abonneer je dan nu direct voor het Statusdashboard.

Contact

Voor vragen over ons Statusdashboard kan er altijd contact met ons opgenomen worden via: 0174 527 320  of door  een e-mail te sturen naar: info@vtmgroep.nl

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.