Mijn VTM; uw VTM Klantportaal

Graag introduceren wij Mijn VTM, een eigen online klantportaal voor klanten van de VTM Groep. Met Mijn VTM regelt u eenvoudig uw zaken met de VTM Groep. Waar en wanneer u wilt en wel zo makkelijk! Per 1 januari vervangt de klantportal het huidige ticketing systeem van VTM.

De VTM Klantportal is beveiligd en online toegankelijk via portal.vtmgroep.nl.

Eén plek voor alles

Met Mijn VTM regelt u eenvoudig uw zaken met de VTM Groep. U kunt producten bestellen, lopende orders en facturen inzien, bedrijfsgegevens wijzigen en contactpersonen toevoegen en/of verwijderen. Per organisatie kunnen verschillende medewerkers voorzien worden van toegang.

In uw eigen online klantomgeving regelt u al uw klantcommunicatie en ticketregistratie centraal op één plek. De VTM klantportal verbetert de service richting onze klant en biedt maximaal overzicht voor de gebruiker.

portal.vtmgroep.nl

Per 1 januari 2018 vervangt de klantportal het huidige ticketing systeem en e-mail via publieke mailadressen van VTM. De mailadressen servicedesk-ict@vtmgroep.nl en servicedesk-uc@vtmgroep.nl komen te vervallen. Tickets voor serviceverzoeken, technische ondersteuning of storingen kunt u per 1 januari alleen nog via de klantportal regelen en inzien.

Laatste update: Al ruim 500 gebruikers

Al veel gebruikers gingen u voor. De klantportal kent inmiddels ruim 500 unieke gebruikers en dat aantal neemt dagelijks toe. De portal wordt al veelvuldig gebruikt voor het regelen van uiteenlopende zaken, klantvragen en tickets.

Registreer vandaag nog

Bent u klant bij de VTM Groep, maar maakt u nog geen gebruik van een eigen klantportal, registreer dan vandaag nog uw Mijn VTM. Dit kan via portal.vtmgroep.nl of door een mail te sturen naar servicedesk@vtmgroep.nl.

Meer informatie over Mijn VTM kunt u vinden op vtmgroep.nl/info/mijnvtm.

 

Terug naar overzicht

Blijf op de hoogte!

Meld u aan voor onze maandelijkse business update.