KPN vervangt Zapper app voor MijnGesprek
maandag 19 maart 2018
De mobiele Zapper app voor KPN ÉÉN wordt vervangen door een nieuwe, modernere app: MijnGesprek. De nieuwe app is speciaal voor zakelijke KPN ÉÉN klanten. Per 30 juni 2018 stopt de ondersteuning op de Zapper app.
Regel zelf uw bereikbaarheid met de MijnGesprek app
Met de nieuwe MijnGesprek app voor KPN ÉÉN klanten kunnen medewerkers hun telefoonverkeer volledig zelf beheren. U regelt eenvoudig zelf uw gesprekken en bereikbaarheid.
De app biedt meerdere functies die eenvoudig te beheren zijn. U kunt:
- uw vaste en mobiele doorschakelingen instellen vanuit 1 applicatie;
- uw aan- of afwezigheidstatus wijzigen;
- eenvoudig uw eigen persoonlijke voicemail begroeting aanmaken;
- vanaf uw mobiele telefoon bellen met het nummer van uw vaste telefoon.
De MijnGesprek app transformeert de mobiele telefoon van medewerkers als het ware in een afstandsbediening van de KPN ÉÉN telefooncentrale. Waar men voorheen naar de beheerder stapte, kan iedereen het met de nieuwe app eenvoudig zelf doen.
Wat moet u doen?
Wanneer een gebruiker inlogt in de Zapper wordt er een melding getoond die de optie biedt om MijnGesprek te downloaden. Om de nieuwe app te gebruiken is geen licentiewijziging nodig.
U kunt uiteraard ook zelf MijnGesprek al downloaden. De app is gratis beschikbaar voor zowel iPhone als Android.
Download nu de MijnGesprek app:
Download voor iOS apparaten uit de Apple Store
Download voor Android apparaten uit de Google Play Store
Ondersteuning vanaf Android 5.0 of iOS 8
De MijnGesprek app wordt echter niet door alle toestellen ondersteund. De app werkt niet op toestellen met een lagere versie dan Android 5.0 of iOS 8. MijnGesprek biedt ondersteuning voor Android vanaf versie 5.0 en iOS vanaf versie 8.
Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze nieuwe, moderne KPN ÉÉN gespreksapp dient u het besturingssysteem voor uw smartphone te upgraden.
Zie ook:
MijnGesprek app voor KPN ÉÉN klanten
KPN ÉÉN - dé totaaloplossing voor uw bedrijfscommunicatie
Meer Blog en Nieuws
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?
- Tariefswijziging Microsoft NCE per 1 maart 2023