KPN en VTM helpen ouderen in contact te blijven met hun dierbaren
zaterdag 21 maart 2020
In verband met het coronavirus is afgelopen week besloten om bezoek aan verzorgingstehuizen en kleinere wooninstellingen te verbieden. 120.000 ouderen kunnen en mogen hierdoor geen bezoek meer ontvangen. Dat maakt het contact met familie momenteel extra moeilijk.
Patiënten en hun dierbaren verbinden
Patiënten, zorgbehoevenden en ouderen welke vanwege de nieuwe maatregelen tegen het Corona virus zijn afgesloten van de buitenwereld missen daardoor, in misschien wel de moeilijkste en soms laatste fase van hun leven, het contact met hun naasten. Voor hen zelf en hun naasten is dit natuurlijk verschrikkelijk. Hen met elkaar verbinden is dan ook ons doel.
Mobiele communicatie units beschikbaar
Samen met KPN stelt VTM kosteloos mobiele communicatie units beschikbaar. Een groot verrijdbaar beeldscherm, waarmee ouderen via KPN Zorg Messenger kunnen videobellen met het thuisfront en zo toch in contact kunnen blijven met hun dierbaren.
Mobiele communicatie units direct in gebruik
VTM heeft bij verschillende verzorgingshuizen in het Westland mobiele communicatie units geleverd. Dezelfde dag dat ze geleverd werden waren de eerste units al direct in gebruik.
Lees verder: Mobiele communicatie units direct in gebruik
Nederland verbonden houden
KPN en VTM doen er alles aan om Nederland verbonden te houden en samen met onze klanten bij te dragen aan de gezondheid, verbondenheid en economie van Nederland. We blijven de situatie nauwlettend in de gaten houden en nemen indien nodig vervolgmaatregelen.
Zorg Messenger voor zorgprofessionals
Zorg Messenger van KPN is een totaaloplossing voor veilige digitale communicatie in de zorg. Kijk voor meer informatie over Zorg Messenger op Zorg Messenger voor zorgprofessionals.
Meer Blog en Nieuws
- Nieuwe factuur lay-out voor KPN ÉÉN diensten
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?