KPN en Microsoft bundelen krachten voor digitale transformatie
woensdag 15 juli 2020
Onze strategische partners KPN en Microsoft Nederland gaan een meerjarige strategische samenwerking aan op het gebied van digitale transformatie. Belangrijkste doel is om zakelijk Nederland in staat te stellen operationele processen efficiënter in te richten en medewerkers optimaal te laten (samen)werken.
Technologie biedt enorme kansen en mogelijkheden. Belangrijke elementen om optimaal gebruik te maken van deze kansen zijn het adopteren van technologie en de juiste technische kennis en vaardigheden. Deze samenwerking tussen KPN en Microsoft is een goed voorbeeld van hoe technologie ingezet wordt voor oplossingen die nodig zijn om te kunnen blijven groeien.
Digitalisering
De coronacrisis heeft de digitalisering van Nederland in een stroomversnelling gebracht. Het Nederlandse bedrijfsleven past zich momenteel aan aan deze nieuwe realiteit. De combinatie van het betrouwbare en veilige netwerk van KPN zorgt ervoor dat iedereen het maximale uit de diensten van Microsoft kan halen en zo bedrijven in staat te stellen verder te digitaliseren.
Digitalisering van de samenleving biedt kansen om het leven en werken makkelijker te maken. In de samenwerking wordt het Azure-cloudplatform van Microsoft gecombineerd met de diensten en het netwerk van KPN om bedrijven connectiviteit en schaalbaarheid te bieden. Door toepassingen als Modern Workplace, Azure en Microsoft Teams wordt de manier waarop mensen vandaag en in de toekomst leven en werken anders en beter.
Als partner van beide organisaties helpt VTM bedrijven hier optimaal gebruik van te maken. Tevens biedt VTM ondersteuning in de adoptie van de oplossingen van Microsoft zodat de oplossingen optimaal kunnen worden ingezet ten gunste van de organisatie.
Wil je meer weten over de mogelijkheden van digitale transformatie voor jouw organisatie? Wij denken graag mee! Neem contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak met één van onze accountmanagers.
Meer Blog en Nieuws
- Nieuwe factuur lay-out voor KPN ÉÉN diensten
- De ultieme koptelefoon voor professioneel kantoorgebruik
- Microsoft Teams uitbreiden met een Contact Center-oplossing
- Tariefswijziging Inmarsat C
- Wat is een datalek en hoe bescherm ik mijzelf ertegen?
- Houd jouw informatie in het VTM klantenportaal actueel
- Wat is Managed Detection and Response (MDR) en waarom is het belangrijk?