Brief ontvangen van KPN over vernieuwen van simkaarten?

Heeft u recent van KPN een brief ontvangen over het vernieuwen/vervangen van uw KPN EEN simkaarten? Zo ja, neem dan, in tegenstelling tot wat in de brief staat, contact op met ons. Dat kan via uw accountmanager of via onze business servicedesk.

Verouderde simkaarten voldoen niet meer aan de recente veiligheidseisen en kunnen hierdoor storingsgevoelig zijn. Om veiligheid en uptime van uw dienst te waarborgen doet KPN er alles aan om oude simkaarten op tijd te vervangen.

Heeft u de brief ontvangen, dan betekent dat dat sommige van uw simkaarten aan vervanging toe zijn. De nieuwe simkaarten zijn minder storingsgevoelig en bieden toegang tot extra diensten.


Graag contact opnemen

In de brief staat dat uw business partner contact opneemt om de simwissel te regelen. Om verwarring te voorkomen, én om tot een goede planning te komen, willen wij u echter vragen om, wanneer u inderdaad deze brief heeft ontvangen, zelf contact op te nemen met ons.

Dat kan via onze business servicedesk, 0174 527 320. Wij maken dan met u een planning om de simwissel zo soepel mogelijk te laten verlopen.

Heeft u geen brief ontvangen, dan is een simkaart wissel voor u (nog) niet aan de orde.

 

Volgende

teeltoptimalisatie
Van sensor tot teeltoptimalisatie