Cloud telefonie 2025
Op een inspirerende ochtend bij VTM hebben we een diepgaande duik genomen in de wereld van Cloud telefonie. Onze klanten ontdekten hoe CRM-integraties werken binnen de KPN ÉÉN omgeving en maakten kennis met de nieuwste AI-gestuurde functies in Microsoft Teams. In slechts een paar uur werden ze volledig bijgepraat. Een sessie vol energie, innovaties én kansen. Ben jij er de volgende keer ook bij?
Wat hebben we gedaan?
We hebben laten zien hoe je jouw telefonieomgeving naar een hoger niveau kunt tillen én de klantervaring kunt verbeteren. Onze klanten ontdekten de slimme mogelijkheden van KPN ÉÉN en Bellen via Teams. Deze tools bieden namelijk meer dan alleen telefonie: ze verbinden naadloos met jouw processen, maken samenwerking eenvoudiger en creëren nieuwe kansen om efficiënter te werken.
Waar ging het over?
Bas, Richard en onze gastsprekers deelden hun kennis en inzichten over:
- De nieuwste ontwikkelingen rondom KPN ÉÉN en Bellen viaTeams.
- Het herkennen van inkomende bellers via slimme CRM-integraties.
- AI-features die jouw telefonieomgeving nog krachtiger maken.
- Het samenbrengen van al je communicatiekanalen in één overzichtelijke omnichannel-interface.
- Live inzicht in de telefoniecentrale voor realtime controle.
- Effectief beheren van wachtrijen en klantcontact.
Kortom, alles om klantcontact te verbeteren en het werkplezier te vergroten! Deelnemers gingen geïnspireerd naar huis, en genoten ondertussen van een heerlijk ontbijt.
Gastsprekers
Tijdens de sessie hebben we presentaties gehad van:
- Fabien van 'T Woudt van Roger365 over het Omnichannel Contact Center.
- Walter Kaan van Red Cactus over CRM-integratie.
- Frank De Schrijver van Connecsy over de receptiebedienpost.
- Jeroen Gronsveld van Juva, die zijn ervaringen met VTM en de diensten van Roger365 en Red Cactus deelde.
Aftermovie Cloud telefonie kennissessie
Bekijk hieronder de aftermovie van onze Cloud telefonie kennissessie. Zien we jou de volgende keer?