Red Cactus: koppel je CRM-systeem aan jouw KPN ÉÉN telefonie omgeving!
Stel je voor: je telefoon gaat en nog voordat de klant iets zegt, weet jij al precies wie er belt. Met de CRM-integratie van Red Cactus en KPN ÉÉN heb je direct toegang tot de bestelgeschiedenis en notities. Lees verder om de belangrijkste voordelen en functionaliteiten van deze Red Cactus integratie te ontdekken!
Waarom je CRM-systemen koppelen aan KPN ÉÉN?
Denk aan het volgende scenario: je zit achter je bureau, de telefoon gaat en vraagt eerst naar de klantnaam of het klantnummer van de beller. Je vraagt hoe je de naam spelt en ondertussen wacht de klant totdat je de juiste gegevens hebt gevonden om verder geholpen te worden. Dankzij de koppeling van je CRM-systeem met je KPN ÉÉN telefonieomgeving is dit verleden tijd! Vanaf nu verschijnt alle relevante klantinformatie door de Bubbel van Red Cactus direct op je scherm. Je begroet de klant persoonlijk, volledig op de hoogte van hun laatste interacties en behoeften. Dit maakt niet alleen indruk, maar zorgt ook voor een vloeiend en efficiënt gesprek.
Na het gesprek zijn alle details automatisch geregistreerd in je CRM-systeem. Hierdoor heb je meer tijd voor wat echt belangrijk is: het opbouwen van sterke klantrelaties. Daarnaast zijn de gegevens veilig en beschermd, dankzij de stabiele integratie.
Belangrijke functionaliteiten van de Bubble desktop
- Pop-up meldingen: Nooit meer een belangrijk gesprek missen! Met pop-up meldingen krijg je realtime updates voor inkomende, uitgaande en doorverbonden oproepen. Zo ben je altijd op de hoogte en kun je direct reageren.
- Klik & Bel: Nooit meer een telefoonnummer over typen met de Klik & Bel functie! Je belt direct vanuit je CRM-systeem door simpelweg op het telefoonnummer te klikken.
- Meerdere CRM-integraties: Waarom zou je beperkt zijn tot één CRM-systeem? Koppel meerdere CRM-systemen aan KPN ÉÉN onder dezelfde gebruiker zonder extra kosten.
- Gespreksgeschiedenis: Snel inzicht in je klantinteracties? Met één klik heb je toegang tot alle contactmomenten en notities van de afgelopen 90 dagen van de beller.
- Windows en MacOS: Of je nu een Windows of MacOS gebruiker bent, de native applicatie zorgt ervoor dat je op elk platform kunt werken met dezelfde functionaliteiten en gebruiksgemak.
Technische details
Normaal gesproken kost het inrichten van zo'n koppeling veel geld, tijd en energie. Maar met Bubbel van Red Cactus is dat verleden tijd. Dankzij onze innovatieve aanpak kunnen we Bubbel snel en eenvoudig voor je koppelen, zonder extra licenties. Het voordeel hiervan? Minder kosten en een zorgeloze ervaring.
Bellen, samenwerken en je CRM koppelen aan je telefonie-omgeving?
Haal nu het maximale uit je cloud telefonie omgeving! Hoe? Dat vertellen wij je in onze whitepaper!
Waarom deze integratie belangrijk is voor jou
- Een geoptimaliseerde klantbeleving en interactie door je CRM-systeem te koppelen aan je KPN ÉÉN telefonieomgeving.
- Verbeter de efficiëntie van je team en verhoog de klanttevredenheid door betere beheer van klantinteracties.
- Betere klantrelaties en efficiëntere werkprocessen door de integratie van Red Cactus met KPN ÉÉN.
Met welke CRM-systemen kan Red Cactus connecten?
Bij Red Cactus draait alles om het creëren van naadloze verbindingen. Of je nu werkt met SalesForce, Hubspot of Microsoft Dynamics, Red Cactus zorgt ervoor dat je gegevens moeiteloos stromen. Geen gedoe met handmatige invoer of verloren informatie. Klik hier om alle CRM-systemen te bekijken.