Servicenummers naast service ook een verdienmodel!

Wilt u potentiële klanten aanmoedigen om telefonisch contact met u op te nemen? En wilt u inkomend telefoonverkeer efficiënter opvangen? Een Servicenummer biedt dan uitkomst! VTM levert samen met KPN de totaaloplossing, variërend van één telefoonlijn tot en met een compleet call center.

0800-servicenummer
Gratis voor de beller

0900-servicenummer
U bepaalt wat het informatietarief voor de beller is. Dit varieert van € 0,00 tot en met € 0,90 per minuut of van € 0,075 tot en met € 1,40 per gesprek

Internationaal, betaald en gratis
Voor bellers vanuit het buitenland bepaalt u of klanten gratis of betaald naar uw nummer kunnen bellen

Naamnummers (bijvoorbeeld 0800-belmij)
Een naamnummer is een servicenummer waarin u bijvoorbeeld uw bedrijfs- of productnaam kunt verwerken. De mogelijkheden en tarieven zijn hetzelfde als die van een gewoon servicenummer.

Betaald of gratis?

Wilt u (potentiële) klanten extra stimuleren u te bellen, dan zorgt een gratis 0800-nummer of laag getarifeerd 0900-nummer voor een zo laag mogelijke drempel.

Om bewust belgedrag te stimuleren, ligt een hoger getarifeerd 0900-nummer meer voor de hand. Uw klanten zullen u dan vooral bellen voor meer complexe vragen en voor andere zaken bijvoorbeeld eerst uw website raadplegen.

We geven u graag een advies op maat over het voor uw organisatie meest geschikte beltarief.

Voordelen

  • 0900 als verdienmodel
  • Eenduidige en laagdrempelige toegang tot uw organisatie
  • Professioneel imago en nationale uitstraling
  • (Be)sturing van telefonische response
  • Stimulering van response
  • Efficiëntievergroting van responseopvang
  • Efficiënte opvang van telefoonverkeer zonder structurele investeringen
  • Betere telefonische bereikbaarheid
  • Gratis gebruik Servicenummer-beeldmerken in uw communicatie
  • Effectief marketinginstrument
  • Inzetbaar voor telefoon, fax en datacommunicatie
  • Gespecialiseerd Customer Care Center

Lees hier vier korte cases betreffende de inzet van servicenummers

Wilt u de allerbeste klantbeleving, consequent doorgevoerd in álle contacten met u klanten, via alle communicatiekanalen? Kies dan voor Cloud Contact Center in combinatie met een servicenummer. 


Wilt u meer informatie over servicenummers?

Vul hieronder uw gegevens in en onze specialisaten nemen vrijblijvend contact met u op om de mogelijkheden voor servicenummers met u te bespreken.

© copyright 1988-2017 VTM Groep | Algemene voorwaarden | Disclaimer | Sitemap | Info
Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie?

Onderdeel van svg